Proresell Garantie

Altijd 12 maand garantie*
Proresell staat voor een uitstekende service. Zo krijg je altijd 12 maand garantie bij jouw aankoop. Dankzij de Proresell-inspectie is jouw Proresell toestel altijd van dé allerhoogste kwaliteit. Door een in-house reparatiespecialist weet Proresell precies waar op gelet moet worden. Eventuele defecten die gevonden worden, worden direct verholpen. Ook krijgt het toestel een software-update en wordt de batterij gecontroleerd (en, indien nodig, vervangen). Bij Proresell heb je hierdoor altijd de zekerheid dat jouw Proresell toestel technisch 100% in orde is.

Proresell verkoopt veel, maar wat we niet verkopen zijn ondeugdelijke toestellen. Mocht jouw Proresell toestel toch onverhoopt defect blijken, dan kun je er zeker van zijn dat Proresell dit voor je oplost. Op jouw aankoop krijg je altijd 12 maand garantie.

De garantie verloopt direct via Proresell en niet bij een externe partij. Laat je jouw toestel bij een andere partij repareren, dan vervalt de garantie. Mocht je toch schade hebben door eigen toedoen, kan Proresell dit tegen scherpe tarieven voor je repareren.

Om voor de garantie in aanmerking te komen, moet Proresell het toestel fysiek kunnen onderzoeken. Je dient dus met het toestel langs te komen bij Proresell of stuur het toestel naar ons op. Verzendkosten vanuit een ander land dan Nederland zijn voor eigen rekening. Reparatie of diagnose door derden in het land van verblijf is geen grond voor garantie.

Problemen bij ontvangst

Heb jij een toestel bij ons besteld, maar ondervind je er problemen mee bij ontvangst? Meld dit dan binnen 2 werkdagen na ontvangst aan ons via info@proresell.nl. Dan zoeken we samen naar een snelle oplossing voor je probleem.

* De garantie vervalt door de volgende punten:

• Beschadigingen die door val-, druk-, stoot-, gebruik- of vochtschade* ontstaan zijn. Of dit het geval is, wordt altijd door de medewerkers van Proresell beoordeeld.
• Schade die is veroorzaakt door kortsluiting van buitenaf. Voorbeelden hiervan zijn blikseminslag of het gebruik van een verkeerde adapter.
• Een smartphone die vol stof zit. Dit kan namelijk ook defecten veroorzaken.
• Is de telefoon of Macbook  door een derde partij geopend, dan vervalt de garantie.
• Wanneer er niet-originele onderdelen in het toestel aanwezig zijn.

Voordat de Proresell producten in de verkoop gaan, worden zij op al deze bovenstaande punten gecontroleerd. Een Proresell toestel is dan ook technisch 100% in orde. Je hoeft dus niet bang te zijn dat jouw aankoop een van de eerder genoemde problemen heeft.

Op de batterij van smartphone of laptop heeft u 3 maanden garantie tenzij anders vermeld.

Gebruik-, druk- val- of stootschade.
Dit type schade kan op meerdere manier ontstaan. Veelvoorkomende oorzaken zijn veelvuldig gebruik of het stoten/laten vallen van de telefoon. Met als resultaat dat het toestel niet meer naar behoren functioneert. Ook wanneer er een sterke druk op de telefoon wordt uitgeoefend, kan schade ontstaan. Denk hierbij aan het gaan zitten op het toestel. Ook het dragen van een te strakke broek kan je telefoon beschadigen. Je smartphone kan hierdoor krom trekken. Al deze vormen van schade hoeven niet per se aan de buitenkant te zien te zijn. Soms veroorzaakt dit dat een aantal functies niet meer (goed) werken zonder dat er een beschadiging zichtbaar is.

Water- of vochtschade:
Water- of vochtschade kan verschillende oorzaken hebben. De meest voorkomende hiervan is het in contact komen met water of een andere vloeistof. Maar ook een andere oorzaak kan ten grondslag liggen aan deze vorm van schade. Gebruik je je smartphone in een vochtige ruimte, dan kan er schade optreden. Voorbeelden hiervan zijn telefoongebruik in de badkamer of wanneer het mistig is. Daarnaast kunnen zweet, klamme handen of grote verschillen in temperatuur ervoor zorgen dat je telefoon niet meer naar behoren functioneert.